Gårdagen!

Som sagt.jag skulle ut & ta en fika med Ella igår och vi gick till Fröken Olsson och tog varsin latte. Sen gick vi runt och kollade kläder, sen så frågade hennes pojkvän om vi skulle ut & käka alla 3 så vi tog oss en funderare på vart vi skulle äta men kom inte fram till något vettigt, så jag föreslog middag hemma hos dom :) . Och så blev de! Så vi åkte ohc handlade de vi skulle ha, sen så gjorde vi köttfärssås & spagetti! Tiden går fort när man har roligt för vi satt & spelade något Buzz spel och som vanligt så förlorade jag :/ , sen så ville vi se Flickan som lekte med elden, och sedär så va klockan helt plötsligt 23.30 . Tur att jag hade lite sovmorgon idag då. Så jag blev körd hem :) .







Tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0